waar word de wedstrijd gekeken live buiten het stadion ?

ajax - Twente word komende zondag gespeeld maar waar in amsterdam kun je buiten op een beeldscherm kijken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Ha, die Friedus;

Ik denk dat je op het Museumplein terecht kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je op het stadhuisplein in Rotterdam ook veel kans maak.
12 jaar geleden
Dat kan niet. Amsterdam heeft het verboden om grote schermen buiten te plaatsen voor de wedstrijd. Er zijn wel zat kroegjes die binnen een scherm of tv hebben hangen en waar je de wedstrijd kunt zien.