waar is een geheime plek in gta san andreas op de ps2?

ik wil graag weten waar een geheime plek is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Kimath
12 jaar geleden
Als je het weet, is het niet geheim meer he ;)

Het beste antwoord

Er is een complete kaart van beschikbaar. Je moet hem zelfdownloaden; Het bestand is te groot om hier te delen. Hij ztaat hier: http://www.cheatnow.nl/index.php?limit=50&display=cheat&action=&id=1756
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

een beetje in het 3e land is de area 51 er je moet wel oppassen je kan snel worden gedood topgeheim misschien een cheat aanzetten het is in 3e land helemaal daar achter op het zand op kaart