Waar kan je de Abdoer Twist kopen. Niet online

Waar kan je de Abdoer Twist kopen, niet op internet zodat ik niet 3 weken hoef te wachten. In welke winkel?
Niet op marktplaats enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (3)

Als ik op de website van Abdoer Twist zelf kijk, dan zie ik dat het alleen verkocht wordt in online winkels, dus ik vrees dat je het online moet bestellen.

http://www.abdoer-twist.nl/abdoertwist/abdoer-twist-kopen/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is toch iets van teleshopping?! kik bij de marskramer, blokker, dat soort zaken. en anders moet je toch wachten denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de Abdoer Twist alleen maar online kopen. De meeste zogenaamde "Tel Sell" producten zijn niet verkrijgbaar in winkels, of komen in de winkel terecht, doordat het niet meer op tv wordt verkocht, of omdat andere bedrijven de producten namaken en ook aanbieden.

Mijn persoonlijke advies is om het (on)ding niet aan te schaffen. Een dvd met buikspieroefeningen of anderzins oefeningen, zijn goedkoper, en veiliger.

Voor een ongetraind iemand, die geen enkele sportervaring heeft, kan dit apparaat flinke blessures opleveren! En laat je vooral niet misleiden door de gespierde mensen die er op zitten, die hun mooie strakke buikje en figuurtje niet gekregen hebben van alleen dit apparaat. Ze zijn namelijk ingehuurd omdat ze al zo'n strak figuur hádden.

Hoe je keuze ook zal zijn, ik wens je succes!