Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke spiergroepen train je het meest intensief met hardlopen/joggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hamstrings je bovenbeenspieren je kuiten en je bilspieren.

Je armen maar een beetje

Dofa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal goed en dan nog een beetje buikspieren en schouders om het compleet te maken +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he Mokummer,
Ik zag dat je je ogen wil laten laseren en dat je een plussterkte hebt. Ga je het doen of heb je het al gedaan? Hoeveel plus heb je? Ik 2+ Ik wil ook maar durf niet goed, omdat plus laseren moeilijker is. Ik ben er pas sinds twee dagen achter dat het moeilijker is en ook waarom. Omdat ze bij een min sterkte in het midden van het hoornvlies er wat afhalen zodat het platter word en bij plus moeten ze aan de randen om het boller te maken. Is moeilijker. Ik weet gewoon nog niet wat ik moet doen. Weet jij t al? Dofa
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hai Dofa, Ik heb het nog niet laten doen nee. Ik wacht ook nog wel even af om te kijken of er nieuwe betere technieken ontstaan. Ik heb plus 1½ en dat is nog wel redelijk te doen. Het zit wel in de planning,maar niet op korte termijn :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Mokummer, Mocht je iets horen of lezen over een minder risicovollere techniek wil je me dan een seintje geven? Als je ja zegt dan zal ik t ook doen als ik iets hoor of toch besluit wel ervoor te gaan. Dofa

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding