hoe verwijder ik groene aanslag van een zwembad die het hele jaar buiten staat

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Antwoorden (5)

Schrobben!!! Heb je meteen een goede work-out.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een luiwagen en een hogedrukspuit.
Ook dezelfde werkwijze voor een groen uitgeslagen caravan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met schoonmaakazijn kom je een heel eind, sopje mee maken en poetsen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou anti-alg kunnen gebruiken om hem goed schoon te maken en dan goed naspoelen /soppen met gewoon water eventueel met een gewoon sopje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsol is een goed product. Laten in trekken en afspuiten.