Gezocht tip voor een leuke 65 jaar verjaardag

Eind mei wil ik mijn 65e verjaardag vieren samen met mijn vrouw, de kinderen en kleinkinderen. (de laatsten tussen de 6 en 12 jaar) Totaal 5 kinderen en 6 volwassenen. Als de kinderen zich vermaken hebben de ouderen het ook leuk, maar ik heb de pretparken echt gehad..... Mag best duurzaam zijn allemaal maar vooral; laat het leuk zijn! Voor allemaal. Heb jij een goed idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
10.8K

Het beste antwoord

Misschien is een brunch een leuk idee, bij een Van der Valk hotel. Haarlem doet het bijvoorbeeld heel leuk. Een heel groot buffet, voor volwassen en kinderen kunnen zelf rondlopen en pakken wat ze lekker vinden. (culinair, maar ook kaassoufflé, kroket, tomaatjes etc) en na dit buffet is er een heel groot ijsbuffet, spectaculair opgediend. Tussen de buffetten door kunnen de kinderen zich vermaken in het hotel (speeltuin buiten, binnen activiteiten, spelletjes) het duurt van half 12 tot een uur of half 3.

(bron is van hotel leusden, maar voor het idee. Hotelketen zit natuurlijk door het hele land)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Huur een paar huisjes op een camping/vakantiedorp,
die voorzien zijn van overdekt zwembad, speeltuin, restaurant, volledige dagrecreatie voor jong en oud.

Hebben wij ook gedaan zo,n megafeest.
Succes verzekerd.
Wij zaten op De Jutberg in Laag Soeren. (Veluwe)
(middenin de bossen nabij de Posbank)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een uitspanning in bos of duin met grote speeltuin. Jullie kunnen lekker tafelen en de kinderen kunnen in- en uitlopen richting speeltuin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verjaardagsarrangement aan boord van de Trijntje Charter.

Klik hieronder voor meer info: