Wat kan mijn zus doen die op dit moment zwanger is?

Mijn zus verveelt zich erg, ze kan niet veel actieve dingen doen, en vraagt zich af wat ze zoal kan doen, heeft iemand misschien ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (5)

Breien
Haken
Tekenen of schilderen
Yoga
Fotografie
Lezen
Scrapbooken
Film
Kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zus van mijn vriend had daar ook last van.
Ze ging uiteindelijk gordijnen voor de baby kamer en andere dingetjes naaien op de naaimachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thuiswerk zoals bonbons inpakken of brieven in enveloppen stoppen?
Zich aanmelden voor vrijwilligerswerk wat ze vanuit thuis kan doen?
Kleertjes naaien voor de ongeborene? Of zelf de geboortekaartjes borduren? Heeft mijn moeder ook gedaan, die was er wel even zoet mee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Rustig fietsen en wandelen, een beetje bewegen is meestal juist wel goed.
- Gordijntjes/wieggordijn naaien voor op het kamertje.
- Een zwangerschapsdagboekje bijhouden, leuk voor later.
- Aanmelden op een forum waar zwangeren met elkaar kunnen kletsen bijv. www.zwangerworden.nu of www.babybytes.nl

En verder zoals gezegd is, lekker lezen, filmpje kijken, handwerken etc etc. Nu kan het nog ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooie avatar! had ik ook een poosje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx :) van mn favoriete schilder
Een boek schrijven. Kaartjes sturen aan alle mensen die ze al lang niet meer gesproken heeft.
Eindelijk eens al die foto's van 5 jaar geleden inplakken, of een zwangerschapsdagboek bijhouden is ook leuk.

Is ze met verlof of mankeert ze lichamelijk wat? Anders kan ze gewoon licht werk doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede tip +1