Wat kan ik doen om fysiek sterker te worden bij voetbal

Ik voetbal en ben 14 jaar, alleen wil ik wat sterker worden. Moet ik dan naar de sportschool of thuis oefeningen doen, of iets anders?? Wie kan me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
5.6K

Antwoorden (7)

Zelfvertrouwen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lekker vaak fietsen en zwemmen. Da's goed voor je lichaam.

Je bent in de groei, dus je wordt nu vanzelf groter en sterker. Vergelijk je niet met anderen. Iedereen is anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok thanx
Je zou thuis regelmatig push ups kunnen doen. Daar krijg je sterke arm/ en schouderspieren van. Buikspieroefeningen kun je ook heel makkelijk zelf thuis doen. Veel fietsen is goed voor de beenspieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joggen, 5min joggen 2 min rust. Als je dit dagelijks doet en steeds iets langer dan zal je het verschil snel merken ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou thuis vaak kunnen opdrukken. Daar krijg je sterke armspieren van. Buikspieroefeningen zijn inderdaad ook belangrijk . de trainingen en de wedstrijden zelf werken ook natuurlijk. maar je bent ook nog in de groei je word vanzelf wat groter en wat sterker. ik zelf ben 13 jaar en ik zit ook op voetbal. mijn tegenstanders zijn soms wel 2 koppen groter.
maar het gaat om de lichaamsbeweging die je maakt.
je kan je coach vragen daar een keer op te trainen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon in beweging blijven, ik zit ook op voetbal en ben niet echt sterk fysiek maar ga wel het duel in en soms win ik dan ook nog van langere of dikkere gozers, je kan er niet veel aan doen is gewoon hoe je gebouwd bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan als je het goed wilt doen naar een sportschool gaan. Daar helpen ze je op het niveau die je hebt.