Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een hardloop app voor de iphone die aan de volgende functies voldoet?

De functies die ik graag wil in een app zijn de volgende:
- gps traceerfunctie, zodat je de route die je gelopen hebt terug kunt zien op de computer (het liefst in google maps)

- ik wil graag mijn minutenschema kunnen invullen. ik train volgens een schema in minuten. De minuten zijn bijvoorbeeld 6 minuten rennen 2 minuten lopen, 10 minuten rennen 2 minuten lopen enz. ik wil onder het lopen graag een melding wanneer ik het aantal minuten bereikt heb.

ik hoop dat iemand een app voor mij weet die een combinatie van de functies bied.

Rob

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
686

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Runkeeper is Nike+ maar dan nog meer dan dat. Meer opties, foto's maken tijdens rit en later precies terugzien, precieze snelheid en hoogte op elk stuk van je afgelegde route, route info tijdens de sport etc etc. Oh en het is ook nog eens gratis. Nike+ niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Probeer Runkeeper pro eens! Ik weet niet of hij precies die functies heeft, maar hij houd iig wel je gelopen route bij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik denk dat nike+ iets voor iets voor jou
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik loop met Nike plus gps, prima app...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sports tracker

Toegevoegd na 2 minuten:
hierop kun je ook zien, wanneer en waar je hebt getraind, hoe ver, of je bergen op of af bent gegaan. vanalles dus!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sportstracker is precies goed voor jou!!!!!!!!!!

Veel plezier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding