Wat kan ik 's ochtends voor school doen als ''training''

Ik wil graag 's ochtends voor school iets doen van training, vroeg opstaan is geen probleem, maar er zijn bij mij in de buurt nog geen sportscholen op tijd open...
Het enige wat ik zelf kan bedenken is hardlopen maar dat vind ik niet heel erg leuk dus wat kan ik nog meer doen??
Mijn doel is niet om af te vallen of zoiets maar gewoon om 's ochtends vroeg al vast (het liefst buiten) in te spannen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (10)

Touwtje springen.
Trampoline springen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rondje hardlopen? Of fietsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige zwembaden zijn heel vroeg open.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sit-ups, opdrukken, oprekken (met je been ergens op en dan gestrekt)

Toegevoegd na 34 seconden:
En dan je armen naar je tenen*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sex??

Toegevoegd na 2 minuten:
Koop een hond

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben je altijd vroeg wakker, ga de ochtendkrant rondbrengen. Lekker in beweging in de buitenlucht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een setje gewichten kopen, en daar zelf mee trainen.
Voor 20 euro heb je prima gewichten voor een beginner.
Op internet zijn genoeg websites met uitleg en video's van welke oefeningen je kan doen voor welke spiergroepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de fiets of lopend naar het werk je kan ook een omweg maken.
Of een hond kopen rondje hard rennen in de buurt. Of bouw je kamer in, in sportcentrum met krachtoefeningen enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga altijd hardlopen s' ochtends.
Maar je kan ook thuis bewegingen doen zoals Fynnya zei. (of beide)

Hier staan de gewichten: http://www.intersport.nl/producten/fitness/collectie/accessoires

Maar je wou buiten dus dan is hardlopen wel fijn. Ik gebruik, omdat ik een beginner ben een hardloop schema van Hartstichting. Zie Afbeelding/ site.
http://www.hartstichting.nl/gezond_leven/beweging/hardloopschema/

succes. ;)

Toegevoegd na 56 seconden:
zie derde bron voor schema ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"+"
hey hey!
ik zelf heb altijd vroeg gezommen!
heerlijk een paar baantjes trekken, en ontzettend gezond!
bovendien zijn er altijd wel andere mensen die in de ochtend zwemmen dus ook erug gezellig!

sterkte ;)
xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3x per week opdrukken
3x per week buikspieren
3x per week optrekken anders met gewichten je biceps trainen
3xper week kaarsrechstaan en je armen aan je zijkant in de lucht en rustig rondjes draaien met of zonder gewichten

doe dit om de dag of om de 2 dagen s'ochtens.
Van alle 4 2-series en om de 2weken maak je het zwaarder.
Als je dit tot de zomer volhoudt hoef je niet naar de sport school.
Het beste zou nog zijn als je ook nog 1 of 2 keer half uurtje hardloopt.En dat kan je ook uitbouwen.