hoelang moet je trainen in de sport school om enig effect te zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat verschild per persoon, ligt aan zoveel factoren, maak een afspraak met een personal coach in de sportschool om een doel en planning op te stellen. Veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is erg afhankelijk van welk doel je wilt bereiken. Wil je spiermassa opbouwen of afvallen. In beide gevallen geldt echter dat je je doel niet in weken maar jaren moet stellen. Om breed te worden moet je bedenken dat als je naturel traint gemiddeld tot 3 kilo spiermassa per jaar erbij kunt trainen. Maar door dat je ook jezelf droger traint kan dat meer lijken. Als het is om af te vallen kun je na 2 maanden al wat resultaat zien. Belangrijkste factor is dat je wel consequent traint en minimaal 3 keer per week en liever nog meer. Dus stel je doel in 2 jaar bv en dan zie je met de juiste training en inzet al een goed resultaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt gelijk! Zeker als zijn vraag zou gaan om spiermassa.
Kijk is op het dutch body building forum. Hier weten ze alles over fitness, bodybuilding en voeding. Goede aanrader, ik heb er zelf ook veel aan gehad.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gem begin je na 7 maanden iets te merken.