Sterker worden...

Ik wil graag wat meer spieren krijgen en van me vetrolletjes af voor mijn vriendin.
Ik vind t heerlijk om haar zomaar op te tillen maar ik wil alsnog meer spieren plus conditie en wat vet kwijt.
Ik snoep bijna tot niet en EEt heel gezond. Ik ben net van judo en fitniss aff en doe nu aan krav maga wat heerlijk is.

X

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Waarom ga je niet door met fitness? Fitness is dé manier om meer spieren te krijgen. Het is sowieso al goed dat je gezond eet en bijna niet snoept. Ik denk dat sporten dan de enige manier is om aan de spieren te komen! Ga lekker door met fitness, zou ik zeggen!