Waar kun je een oefenset krijgen om te Golven?

En dan bedoel ik iets heel specifieks en simpels, een balletje aan een touwtje zodat ik goed hard kan meppen zonder dat het balletje kwijt raakt. Had ik vroeger totdat het touwtje brak.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Golven vind je in de zee.
Golfen misschien? Je weet wel, met zo'n kluppie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mee unne stok bedoelde gij kon de typefaut niet meer herstellen na stellen vd vraag

Het beste antwoord

"Ambitieuze golfers én beginnende spelers zullen zich verheugen nu ze in hun eigen tuin en in het park hun swing- en drive techniek kunnen verbeteren met behulp van de golf-back-ball."
En nog wat bla-bla....
Bijgevoegd de link tot de site waar je je 'golf back ball' set kunt aanschaffen. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duur kreng 129 euro, is er ook een budgetversie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf maken...

Andere antwoorden (2)

op marktplaats staat iets dergelijks te KOOP
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kaatst de bal dan niet terug? Tegen je hoofd aan bijv. ?