wie weet een oplossing om een rolstoelpatient (kan er niet uit)in een mobiele chalet te krijgen?

wie weet een oplossing om een rolstoel (patient kan er niet uit)in een mobiele chalet te krijgen? hoogte verschil ong.45 cm Deur post tot aan de grond
Mobiele hellingbaan op trolley is een optie maar veel te duur nieuw + nergens 2hands te koop helaas

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (4)

Mischien een houte plaat? Of iets in die richting zodat jullie 'm erin kunnen trekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij bedrijven die aanhangwagens maken/verkopen kan je ook vaak losse oprijplaten kopen. Ze zijn makkelijk mee te nemen en je kan er een behoorlijke hoogte mee overbruggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Underlayment plaat kopen.
- Op maat zagen.
- Van onderen verstevigen met wat draagbalkjes (b.v. 5*5)
- En gassen maar.

Puur twee oprij planken kan ook, die je zeg maar gebruikt om een auto op een kar te rijden.

Voor ieder wat wils
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien hebben zorgwinkels zoiets te huur of te koop en vergoedt de zorgverzekeraar dat, of althans een deel.