Wat voor een soort fitness is goed voor mij???

Ik ben 12 jaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (13)

Zwemmen is heel goed. Voor de sportschool ben je nog te jong. Maar misschien gym, of mountainbiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huh mountainbiken in nederland?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor http://www.mtbsport.nl/forum/forum_posts.asp?TID=9432&get=last#124228 Of crossfietsen. In ieder geval iets met een parcours waarbij kracht gevraagd wordt.
Atletiek, volleybal. Veel plezier met zoeken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handballen is een hele leuke sport. Een teamsport is altijd leuk omdat je het samen doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Capoeira, shorttrack
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Turnen?, Streetdance?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He ik ben dertien en zat met het zelfde probleem, Als je een goede sportschool vind mag je er heen.. Dat is mij ook gelukt maar geloof me gast, op onze leeftijd heb je het al druk genoeg met andere dingen, dus je kan het beter houden bij push ups enzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buikspier oefeningen ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent wel een beetje te jong voor fitnessen. Je kunt het best beginnen op je 16 jaar. Nu raad ik je aan voor een gewone sport te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een of andere teamsport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen mietje bent, rugby
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon fitniss waarbij je word begeleid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen gewichtheffen! Cardio is ideaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag een om een proefles klimmen bij een klimhal als die in buurt is. Klimmen is een leuke sport, waarbij je wel zo'n beetje alle spieren gebruikt die je hebt. En...je krijgt er een prachtig lichaam van!