Hoe krijg je buikspieren zichtbaar in korte tijd zonder apparaten?

Wie heeft er tips of trainingschema's die je gewoon thuis kan doen zonder verder enige apparaten erbij.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Rol van genetica: Iedereen kan een wasbordje kweken, maar niet iedereen heeft dezelfde stofwisseling en de een maakt al meer vet aan dan de ander, maar iedereen kan het mits volharding. Rol van cardio/voeding: Het is (uiteraard) onmogelijk vet weg te krijgen door je buikspieren te trainen. Laat dit vooreerst duidelijk zijn. Je mag je buik nog zo hard trainen als je wil, als er vet overligt, zie je er natuurlijk niks van. Het vet op de buik is het moeilijkst weg te krijgen, je lichaam slaat vet eerst op op de buik en de billen (genetisch bepaald) en verbrandt het daar het laatst omdat het daar minst in de weg zit om het mee te dragen. Dus het vraagt wel volharding als je het vet wil wegkrijgen. Je moet dus wel degelijk vet verbranden, als ik dit doe, doe ik dit door te lopen en je moet uiteraard meer calorieën verbranden dan dat je inneemt. De eerste 20 minuten verbrand je de alcohol en suikers nog aanwezig in het lichaam. Daarna begint de eigenlijke vetverbranding (min of meer). Er is geen manier om de vetverbranding op de buik meer te stimuleren dus volharding is het enige middel. Je mag jezelf ook niet gaan uithongeren, je moet je calorie-inname niet drastisch gaan verminderen! Want door al deze zogezegde dieetstrategieën verlies je enkel spieren en vocht. Die kilo's komen er dan later weer dubbel en dik bij. Om je buik strak te krijgen en een wasbordje tevoorschijn te toveren is er een combinatie nodig van buikspieroefeningen, gezonde voeding en cardiotraining Trainingsschema: Lower Ab Crunch - 15 herhalingen Lying Leg Raise - 15 herhalingen Side Crunch - 15 herhalingen Knee Ups - 15 herhalingen Lying Crunch - 15 herhalingen Back Hyperextension - 15 herhalingen Actieve rust (twee tot drie minuten) waarin je deze "oefeningen" doet: Basic Ab Stretch Side Bends Maag Vacuums Herhaal de cyclus zonder extra rust. Dit is echt een moordend schema, ik heb het zelf al geprobeerd. Ik heb het niet zelf uitgevonden daar ben ik uiteraard eerlijk in, ik heb het van deze URL: http://www.bodyenfitshop.nl/Informatie/20-Het-4-weken-buikspierschema Dit is wel een zeer lastig schema en in het begin is het wel aan te raden dat je mss 10 herhalingen neemt of maar 4 oefeningen eruit pikt, want het is echt lastig. Dus opbouwen, het gaat sneller dan je denkt. Oefeningen zonder apparaten: De meeste bovenstaande oefeningen zijn er zonder apparaten.

Bronnen:
http://www.bstrong.net/node/1917

Je kunt beginnen door elke ochtende wanneer je opstaat 10 sit-ups te doen. verder kun je in de avond nog een paar oefeningen doen. het is niet zo goed als je de hele dag oefend, want dan heb je de volgende dag heel erg veel spierpijn dus je kunt het het beste rustig opbouwen en later pas zware oefeningen gaan doen.

Nou toen ik buikspieren wou deed ik ongeveer elkedag sit ups en andrre oefeningen en de sportschool om buikspieren te krijgen en het is echt een wondermiddel want me hangbuik is weg en je ziet nu streepjes doe dit een half jaar Voor oefeningen kijk op youtube eb sportschoool in begin zwaar daarna easy

Ik heb zelf ook zichtbare buikspieren. Ik vind het weleens leuk om van die moeilijk lig-buikspier-oefeningen te doen. En ik heb Wii Fit & Wii Fit Plus. Ik zou maar meteen Wii Fit Plus kopen, dat is Wii Fit met nog wat spelletjes. Het is voor de Wii, dus wel een apparaat, maar het is echt leuk, en je valt er van af. Je kunt daar ook oga en Workouts doen. Echt heel handig!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100