Waar in het Groene Hart kan ik volgende zondag een roeiboot huren?

Moet wel een natuurgebied zijn om in te roeien...

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik kan zelf de bootverhuurders wel vinden, alleen wie weet er eentje die echt open is op zondag in februari... De meeste verhuurders beginnen pas weer in april of zo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Het beste antwoord

dat zal in nieuwkoop ook niet meevallen, maar je moet ze vroeg genoeg bellen dan gooien ze er misschien een voor je in het water.
ze lagen nu nog op de wal.
als je me je emailadres mailt, kan ik je de namen en tel. nr. doormailen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nieuwkoop

Toegevoegd na 1 minuut:
't praathuis in nieuwkoop is ook wel leuk kan je daarna gelijk wat drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
je was me net voor, +
geweldige locatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijsterman had ik al gebeld, maar die is dicht op zondag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou het praathuis nog even kunnen proberen want daar ben ik tot nu toe alleen nog maar op zondagen geweest. Wel apart trouwens dat tijsterman dicht is op dit soort mooie dagen, die loopt aardig wat geld mis!
Klik eens op de link voor een zeer ruime keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij geitenboerderij het Geertje kun je roeibootjes huren en varen in een mooi plassengebied bij Zoetermeer. Op de site staat niet vanaf wanneer je bootjes kunt huren, maar je kunt altijd even bellen.