Welke remmen zijn het beste voor een mountainbike.De hs33 velgremmen of de shimano deore schijfremmen .

Ik heb een cube ltd team 2011 gekocht.Ik twijfel nu over welke remmen ik ga nemen.Beide hebben voor en nadelen, maar ik weet niet welke remmen uiteindelijk beter zijn.De schijfremmen vind ik mooier als de hs33, maar ik wil natuurlijk ook uit die 2 soorten de beste kiezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De beste remkracht krijg je uit schijfremmen (hydraulisch wel). Ik heb zelf aardig wat fietsen gehad, ik ben ook fietsen maker. En ik kan echt uit ervaring spreken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een letterlijke handrem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf schijfremmen