ik heb een poule van zeven spelers die allemaal tegen elkaar moeten spelen,dus totaal 21 matchen,ieder speelt dus 6 matchen.wat is de ideale volgorde?

MAAR elke speler moet minstens 2 ,en hoogstens 3 matchen kunnen rusten. EN de match ,speler 1 tegen speler 2, moet de laatste match zijn.Wie kan mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

ik dacht, ik wacht wel even tot iemand dit oplost maar volgens mij is het niet mogelijk

ik begon met de volgende eerste serie

1-4
2-5
3-6
4-7
5-1
6-2
7-3

daarna krijg je al een probleem, 1 en 5 moeten direct of de keer erna, 6 en 2 mogen niet 7 en 3 ook niet, en 4 MOET
kun je doen

4- 5 daarna moet 1 dus
1- 2 nu moet 6
6-7 nu moet 3

etc etc
misschien dat je er zo toch uitkomt als je elke keer kijkt wie de volgende is die echt moet en wie niet mogen
ik zou dan eerst de rij afmaken en daarna opbreken en zo zetten dat 1 - 2 als laatste komt, maar ik weet niet zeker of je uitgaat komen die minimaal 2 en maximaal 3 rust is wel heel streng