Is het mogelijk om bij het spel memory in een oneven aantal beurten het spel uit te spelen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gaat om memory met 12 kaartjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

ja dat kan wel. Als je in totaal 22 kaarten hebt liggen, zul je 11 keer 2setjes bij mekaar moeten hebben. 11 is oneven, dus ja het kan.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ligt eraan wat jij een beurt noemt. Als je 2kaartjes hebt omgedraaid, noem je dat een beurt of elke keer dat je echt aan de beurt bent. Stel je doet het spel met een vriend. Jij begint en het in jouw eerste beurt vind jij in een keer alle setjes bij mekaar, dan heb jij dus 1 beurt gehad en dat is dus ook oneven.