Voor het trainen van je spieren zie je in de sportschool mensen die snelle herhalingen doen en langzamere herhalingen. Wat is eigenlijk beter?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Snel spreekt je uithoudingsvermogen aan, langzaam spreekt je spierkracht aan, het 1 is niet beter als het ander, het is een totaalplaatje waarin beiden aan bod zouden moeten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het trainen in de sportschool is niet voor iedereen het zelfde. Als je er aan begint en nog niet goed weet hoe het werkt laat je dan begeleiden door een Personal Trainer (wel duur) of stel een programma vast onder begeleiding van een trainer van de sportschool. Vwb je vraag over snelle of langzame herhalingen is persoonlijk en niet voor iedereen hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die met zware gewichten trainen bouwen spiermassa op, de spieren worden korter en dikker.
(body builders)
Als je snelle herhalingen doet is het meer voor de conditie op te bouwen, echt gespierd word je er niet van, maar wel strakker.