Wat kun je nog meer doen naast gezellig shoppen(zie uitleg)??

ja, ik wil dit jaar met mijn feestje gezellig gaan shoppen met mn vriendinnen. Nu wil ik graag naar lelystad toe gaan, en dan trakteer ik ze op een gebakje en een ijsje enzo. Maar is er misschien nog iets leuks wat we ernaast kunnen doen? of weet iemand misschien of er in lelystad dicht bij de stad of batavia stad een mcdonald ligt??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je zou na het shoppen ook kunnen gaan "high tea-en" dat zal zeker in de smaak vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jullie zouden de replica van het VOC schip de Batavia kunnen gaan bekijken. Hier meer informatie over bezienswaardigheden. Als je in Google Bezienswaardigheden Lelystad intypt krijg je er nog veel meer. Veel plezier.