Waar kan ik de wedstrijd \\\\\\ijsland-\nederland terug zien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
1.2K

Het beste antwoord

De wedstrijd in zijn geheel gaat niet lukken ivm uitzendrechten, maar de hoogtepunten zijn altijd wel terug te vinden op Youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=gmAT3Sc3mHk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

uitzending gemist misschien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eurosport zend vaak herhalingen uit. Je zou ze (of rtl) kunnen mailen of ze (tegen een kleine vergoeding) de wedstrijd op een DVD naar je toe kunnen sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie hem er niet bijstaan bij rtlgemist.nl, je zult het dus moeten doen met de youtube filmpjes. Misschien heeft een vriend of kennis de wedstrijd opgenomen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Highlights Ijsland - Nederland kwalificatie wk 2010 samenvatting"
als je dit intikt bij you tube dan heb je de beelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
You tube lijkt me een goede plek.
Ik zou eigenlijk zelf niet veel verder gaan kijken dan de eerste twintig minuten, dan heb je het leukste stuk gehad :)