Welke activiteiten buiten de deur voor 2 personen zijn er nog meer als de volgende activiteiten niet kunnen:

Geen bioscoop of theater of concert
Geen pretpark of kermis
Geen restaurant of café
Geen musea of tentoonstelling
Geen sauna, massage of wellness centra
Geen bos of strand
Geen sportieve activiteiten

Het is voor 1 dag voor 2 personen in Nederland deze maand.

13 jaar geleden
in: Sport
4.5K
sterredag
13 jaar geleden
het zou misschien helpen om de reden hiervan te weten, anders krijg je allemaal ideeen die er op lijken en misschien ook niet kunnen. of zijn dit gewoon dingen die een van jullie gewoon niet leuk vindt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En of het wat mag kosten is ook wel handig om te weten.

Het beste antwoord

Misschien vinden jullie het leuk om de (ouderwetse) kaart erbij te pakken en te gaan rondrijden met de auto, met een verbod op snelwegen en grote doorgaande wegen. Dus alleen over de 'achteraf-weggetjes' van dorp-naar-dorp te gaan. Neem een goed gevulde picknickmand mee en gebruik deze met een dikke jas aan ergens onderweg.
Leuk is om een doel te stellen, bijvoorbeeld: zet elkaar met zoveel mogelijk aanhangwagens op de foto, of met tuinhekken, of iets anders alledaags.. het gaat vooral om de pret, en de napret!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

en spelletje mens erger je niet of
dammen, rummicub
bij jou thuis
inclusief lunch en dinner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat denk je van een rondvaart maken door de grachten. In veel steden is dat mogelijk, buiten Amsterdam:
Rotterdam, Utrecht, Groningen, Delft, Leiden, Den Bosch, Giethoorn, Gouda, Amersfoort.
De Euromast is misschien een optie.

Waarom wijs je de mogelijkheden die je opsomt eigenlijk af?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stadwandeling.
Bij de meeste VVV's in heel veel steden hebben ze leuke stadswandelingen. Zo leer je een plaats kennen.

Een rondvaart.
Hier zie je verschillende arrangementen.
http://www.rederijwolthuis.nl/rederij/rondvaart-den-bosch.html

Je kunt ook een fluisterboot huren, bijv. in de Biesbosch.
http://www.biesbosch.nu/

Of in Giethoorn.
http://www.dagtotaal.nl/v2/router.php?load=advertenties/overzicht&hoofdcat=Bootverhuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luchtballonvaart
Lasergamen
Naar het Dolfinarium of een andere dierentuin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar een beurs gaan, bij voorbeeld de Vakantiebeurs in Utrecht.
De grotten van Valkenburg aan de Geul en de steenkolenmijn daar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan blijft er slechts winkelen,tot je er bij neer valt, over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
:)) +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Getfer.
Doe één dag vrijwilligerswerk.

Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.

Of een begeleid stadsbezoek,een rondvaart,of rondrit met paard en koets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dag een workshop doen.
Zoals bijv:
- bonbons maken
- borden beschilderen
- schilderen
- sieraden maken
- salsa dansen
- koken
- djembé spelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook een klein bootje huren en een stukje gaan varen en daarna gaan picknikken