Wat is een leuke originele warming-up?

Voor school moet een vriend van me een originele warming-up bedenken. Iemand suggesties?

Toegevoegd na 10 minuten:
Het is voor een middelbare school, trouwens. Een groep van ca. 28 kinderen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
7.1K

Antwoorden (6)

Touwtje springen of dansen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mattenspel?? eerst de zaal in 10 vakken verdelen jij roept een nummer en iedereen moet daarheen, wie er het laatst is is af enz..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat (power)yoga-oefeningen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ouderwets tikkertje doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay, laat ze rondjes rennen, neem een fluitje, als je het fluitsignaal laat horen dan moet de laatste zo snel mogelijk een sprintje naar de voorste trekken en ga zo maar door totdat ze allemaal zijn geweest. Moet kunnen in 5 minuten en lekker opgewarmd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoofd, schouders, knie en teen XD
of eeen rondje laten renne ofzo