Ik dacht even dat het er een voor in je tuin was, maar zie bij trefwoorden ''surprise'' staan. Je wilt dus een zwembad als surprise maken.

Pak een schoenendoos. Probeer een blauw papier in het midden van de doos te plakken. Met wat ijsstokjes en andere stukjes karton kan je duikplanken maken en mensen die op het water drijven. Wanneer je een half lichaam knutselt, kan je die recht op het blauwe papier zetten en lijkt het net alsof ze er in zwemmen.

Ging het toch om een zwembad voor in de tuin:
http://zwembad-aanleg.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem een blok piepschuim
Verf het blauw
En maak er een gat in waar de cadeautjes in kunnen.

Een surprise maken is aanteraden om te doen met afvalmateriaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de suprise:

Eerst een kartonnen doos,
daarin doe je van dan blauwe crepe papier wat dan het water moet voorstellen. Aan de zijkant zet je van karton blokjes neer als springplanken. met touwtjes kun je nog van die draden maken in het water. ;-)
veel knutsel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gat in de grond maken van voldoende afmetingen en diepte, wanden waterdicht maken en de bodem natuurlijk, daarna filters aan brengen en met water vullen.
Dat likt me zo ongeveer de manier.

Toegevoegd na 1 minuut:
Om er een surprise van te maken,moet dat allemaal wel in één nacht gebeuren, terwijl je huisgenoten slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om te gillen, deze suprise! Dikke plus.
Een langwerpige glazen ovenschaal bij de glasbak of de kringloopwinkel vandaan halen. Met water, gelatine en blauwe kleurstof blauwe drilpudding maken, die je over de ingepakte kadootjes heen in de schaal stort. Schaal versieren met mensjes en duikplankjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak van karton een rondje, plak er een stuk karton onder en doe er iets blauws ofzo in et voila
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak het van een oud aquarium.
Dan heb je pas een vette surprise! :D
Het cadeautje leg je in de opblaasband die erin ronddrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haal een piepschuimdoos bij een viskraam. Die dozen gooien ze toch weg, na gebruik. De dozen zijn hol en hebben vaak ook nog een deksel. Die doos kun je dus mooi omtoveren tot zwembad met het cadeau erin!