Hallo, Al 3/4 maanden train mijn buikspieren. Maar ik krijg er maar 5 van de 6 (pack te zien ;s kan iemand mij vertellen hoe ik di tkan verhelpen? Mvg

Toegevoegd na 2 uur:
Dit is juist het probleem, ik doe veelzijdige oefeningen. Dus ik train alle buikspieren optimaal. Maar mijn (Rechter-boven buikspier) komt niet naar voren. Maar als ik mijn buik strak trek (en aanspan) dan zie ik dat mijn middelste rechter buikspier; de bovenste overlapt aan de binnenkant. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. (dus mijn middelste buikspier lijkt als een soort tetris blokje ) van dat spelletje. Een van de reacties meldde dat ik wat scheef zou zijn.. dit klopt inderdaad. Maar als ik train, dan krijg ik daarna steeds vaker het 'missende' blokje te zien. Ik train namelijk om de dag, met een dag rust er tussen. Dit doe ik nu al een tijdje. Mijn oefeningen bestaan uit verschillende buikspier oefeningen. Ong. 200 a 300 in totaal. Uiteraard heb ik dit opgebouwd. deze oefeningen heb ik op youtube gevonden. En het werkt. . (Met uitleg om het volgens de 'goede' manier te doen)

Bedankt voor jullie hulp

Mvg,

Arjen

Toegevoegd na 2 uur:
Owh ja..

Persoonlijk ben ik niet het ´dikste´ type. Eerder mager,. dus dit is denk ik een van de redenen waarom ik zo snel resultaat boek ;p

Toegevoegd na 14 uur:
Ja,. ik voetbal 3x in de week. Daarnaast hardloop ik soms.
Maar ik heb geduld ;p

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Kimath
12 jaar geleden
je hebt al behoorlijk resultaat, goed zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan best zijn, dat je ongemerkt meer kracht zet, met de andere kant van je lichaam tijdens je oefeningen. Iedereen heeft een sterke en minder sterke kant. Dit merk je bijvoorbeeld ook als je armen of benen traint (althans ik merk dat) Daar komt bij, dat niemand, maar dan ook niemand perfect geproportioneerd is, en niemand perfect symmetrisch kan zijn al zijn er bodybuilders die toch aardig in de buurt komen. Dus geen zorgen...goed opletten hoe je je kracht verdeelt in je oefening....mocht het nog achterblijven, dan is dat gedeelte van je spier gewoon anders ontwikkeld. Verder kun je er niet zoveel aan doen. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat Inkie het juiste antwoord geeft op mijn vraag. Als ik erover nadenk, kant het wel eens kloppen dat ik ongemerkt meer kracht zet met mijn andere kant. (van mijn buik) Bedankt ! Mvg,

Het beste antwoord

Dat is erg raar, welk 'blokje' blijft onzichtbaar? Waarschijnlijk één van de onderste?

Elk lichaam is anders, bij iedereen is de structuur van de spierverbindingen weer anders. Bij de meeste mensen staan de buikspieren ook niet helemaal recht, daar kan het mee te maken hebben. Dit is vrij normaal en daar valt niets aan te doen.

Daarnaast train je over het algemeen alleen de bovenste buikspieren. De onderste buikspieren vereisen specifiekere oefeningen, anders blijven ze ongetraind en dus ook onzichtbaar. Daarnaast is de plaats waar vaak nog vet wordt opgeslagen de onderbuik, waar je onderste buikspieren zich bevinden. Daar kan het ook mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk doe je dan de verkeerde oefening..... Dan train je alleen je bovenbuik.... Ik zou ff op internet kijken voor de speciale oefening.. Voor dat speciale blokje;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou jongen of meisje als je conditie hebt dan krijg je maar je traint je buikspieren alleen je moet ook sporten als je sport komt het van zelf

Veel Succes