Wie weet een warming-up (met een groep) die goed is voor je concentratie?

Een groep met mensen van 18-25 jaar oud

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Iets waarbij je regelmatig achteruit loopt. Achteruit lopen verbeterd je concentratie, ze hebben dat echt onderzocht, heb dat op tv gekeken.
13 jaar geleden
Een balspel lijkt mij een leuke en goede warming-up, omdat je je moet concentreren op de bal en je medespeler.