Waar zou je in de buurt van Oirschot/Best/Tilburg/EIndhoven een hardloop training kunnen volgen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.3K

Antwoorden (8)

Bij Runningtherapie Tilburg kun je verantwoord en ontspannen gaan hardlopen onder deskundige begeleiding van een ervaren Runningtherapeut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin eens bij atletiekverenigingen. Die kun je vinden op internet, in een gemeente- of telefoongids.
Atletiekverenigingen hebben vaak loopgroepen.
In Tilburg heb je Attilla en Road Runners, bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Achmea Health Centers hebben ze een programma dat Body Run heet. Op niveau 1 wordt je rustig richting de 5 kilometer geleid. Op niveau 2 ga je verder en wordt er ook meer aandacht besteed aan interval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Generaal Majoor de Ruyter van Steveninck Kazerne is een goeie... Maar je moet eerst bij het leger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eerst eens voor jezelf wilt kijken of het wat is kan je ook op de website www.runnersworld.nl/ www.dutchrunners.nl kijken. Dit zijn websites gemaakt voor hardlopers en informeert je over alle aanverwante zaken wat met hardlopen te maken heeft. Heel leuk om eens op te gaan kijken. Je kunt er hardlooptrainingen downloaden om te trainen voor de 5km loop. Deze is gratis. Wil je verder dan moet je lid worden en kan je de 10km downloaden etc. Je kunt kijken of dit wat voor je is en voor jezelf gaan lopen. Na het downloaden zet je alles op je Mp3 speler of op je I-pod en lopen maar!! Ik vind het super! Koop wel goede schoenen!! die kan je overigens ook bij runnersworld kopen. En nee: ik heb geen aandelen in RW! ;) Maar ben gewoon enthousiast. Vind je het hardlopen helemaal niks, heb je toch maar even mooi je jaarcontributie uitgespaard.
13 jaar geleden
Generaal Michaelis in Best maakt trainingsprogramma's voor elke leeftijdsgroep en conditie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meld je aan bij de Landmacht, kan je rondjes rennen om legerbasis Oirschot. Krijg je ook nog geld voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Einhoven zit nu een hele grote atletiekvereniging "Eindhoven Atletiek", een samengaan van Olympia en PSV. In Veldhoven zit GVAC, In Best zit de loopgroep "Generaal Michaelis". Er is dus genoeg mogelijk in jouw buurt en de meeste van die clubs hebben loopgroepen van verschillende niveau's onder leiding van een geschoolde trainer. Zelf ben ik gaan trainen tot ik 10 km kon lopen. Ik ben toen in 1996 bij Olympia gegaan en nu loop ik jaarlijks de halve marathon en onderhoud ik mijn conditie bij EIndhoven Atletiek. Kijk eens onder www.eindhovenatletiek.nl
Ik ben in die club vertrouwenspersoon. Kijk goed rond wat je wilt en hoe het aanvoelt en kies de club die je het meest aanstaat. Meestal mag je een aantal proeftrainingen volgen. Jaarlijks heeft het Eindhovens Dagblad ook het project "Start to run". Daar kun je ook beginnen maar meestal start dat pas in het voorjaar. Ik denk dat je hiermee vooruit kunt en ik wens je loopplezier.