Wat is een goede valbreker - beschermer, en wat gebruikte travis pastrana?

In het travis pastrana compound ( zijn achtertuin) heeft hij een grote container staan waar hij motor stunts in uit probeert, wat is het materiaal dat in de container zit? Het lijken gekleurde blokken, maar blijkbaar als je erin valt is het redelijk zacht omdat zowel de motor als bestuurder nog intact eruit komen..

Ik ben ook geïnteresseerd in dit, of gelijksoortig materiaal om bijvoorbeeld dingen in uit te proberen.

Wie weet hoeveel dit of gelijksoortig materiaal kost? En waar te krijgen?

Groetjes

Toegevoegd na 3 minuten:
Ben verrast door de snelle antwoorden! Bedankt!

Toegevoegd na 13 minuten:
Ander materiaal, wat goed een val breekt en toch stevig is mag ook natuurlijk.

Toegevoegd na 28 minuten:
liever geschikt voor crossmotor.. en brommers.. en eventueel fietsen.

En zacht genoeg om je nek niet te breken, geen oude matrassen dus, veel te gevaarlijk xD.

Denk er maar aan dat het nogal voor jackass activiteiten gebruikt zal worden.. (Natuurlijk ook professioneel om stunts te leren). maar het dus beetje hufter-proof moet zijn om niet je nek te breken :).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

dat zijn foam blokken. maar hoe duur en waar je dat kan koopen.?? geen idee :)

Toegevoegd na 20 minuten:
iets anders wat je val breekt?? ja ik weet niet waar je mee rijd. fiets? step? motor? pogostick :) anders haal ergens een zootje oude matrassen vandaan en ga daar mee aan de haal:)

Toegevoegd na 33 minuten:
okee, http://www.foamorder.com/foam-pit.html ik denk dat je hier wel iets kan vinden. aleen wel engels, maar wel het goedkoopst dat ik heb gevonden. maar wat is ong je budget??

Toegevoegd na 38 minuten:
oja anders eventueel googelen naar bedrijven in je buurd die met foam werken, miss kan je vraagen of eventueel voor een zacht prijsje vraagen om snijafval, ( snippers die ze anders weg zouden gooien )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

lijkt mij gewoon schuimblokken. (degene die in veel matrassen e.d. word gebruikt).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier is wellicht een site waar je wat mee kunt: die verkopen online schuim- of foamblokken.
Succes ermee.

Toegevoegd na 2 minuten:
hee,je kunt ze zelfs op maat laten maken!
misschien wel interessant voor je.
groetjes! ;)