Hoe komt het dat je soms "uit vorm" bent?

zit dat tussen de oren? of is het meer fysiek niet goed in je vel zitten ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.7K

Antwoorden (2)

Een mens bestaat uit een lichaam en een geest. Er hoeft tussen je oren niks te spelen; je kunt iets onder de leden hebben waardoor je minder fit bent.
Als je met "iets zit" tussen je oren , lijkt me dat dat ook gevolg kan hebben op je prestaties op het fysieke vlak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi.
Ik denk dat het

1) kan komen omdat je fysiek iets minder energie kan hebben (b.v. door een verkoudheid onder de leden),of iets ongezonds hebt gegeten,of te laat bent gaan slapen (dus een verkeerd dag-nacht ritme b.v.)

2) doordat je geestelijk of emotioneel met iets bezig bent(een probleem;een dwarszittend gevoel,enz.),
dat je a.h.w. afleidt en je je niet goed kunt concentreren en dus géén goede prestaties levert)

Dit zijn de door jezelf (je lichaam of je eigen geestelijke toestand) intern "gecreëerde" oorzaken.

De externe oorzaak voor je niet goed in je vel voelen zitten of je "uit vorm" voelen,kan door iemand van buitenaf worden veroorzaakt (b.v. negatieve imput van iemand; slechte trainer,een verkeerd trainingsprogramma volgen,enz.)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt ;-)