Als een stadion door twee clubs gebruikt wordt, hoe zit dat dan met de kleedkamers?

Neem nu het stadion in Milaan, dat wordt gebruikt door zowel AC Milan als Internationale. Ik neem aan dat ze allebei hun eigen kleedkamer hebben. Hoe gaat het dan met de "uitploeg"? Stel Inter speelt thuis tegen AS Roma, krijgt AS Roma dan op dat moment de kleedkamer van AC Milan als kleedkamer, of heeft dat stadion een derde kleedkamer voor de uitspelende ploeg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
4K

Het beste antwoord

Inter en AC Milan hebben hun eigen deel van de catacomben in het stadion. Ze hebben dus ook elk eigen kleedruimtes. Deze ruimtes zijn ook voorzien van de clubkleuren en de clublogo's. Daarnaast is er kleedruimte voor de gasten. Een derde kleedruimte dus.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie de link voor een paar filmpjes waarin de kleedruimtes van AC te zien zijn. Je ziet duidelijk de kleuren en de logo's.
AlphaLimaSierra