Waar kan ik een FC Twente shirt 2010/2011 met eigen bedrukking kopen?

Het liefst via een webshop en met de officiële bedrukking.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
1.6K

Het beste antwoord

hier:

Toegevoegd na 31 minuten:
Borduur Unit

Onze borduur unit zorgt met een up to date machine park, bestaande uit 12, 6 en 2 kops machines, voor perfecte borduurapplicaties.

Nadat u uw logo/tekst heeft aangeleverd, wordt dit door onze specialisten omgezet in een borduurtape. Een borduurtape, ook wel borduurmal genoemd, is een digitaal bestand dat is opgebouwd uit (borduur)steken. Deze borduurmal wordt eenmalig gemaakt, en is te gebruiken voor alle producten waarop dit ontwerp geborduurd kan worden.

Wij zijn u graag van dienst voor zowel het borduren van grote aantallen als kleine aantallen als het personaliseren van uw producten. Of het nu gaat om caps, textiel, badstof of tassen, wij vullen al uw borduurwensen snel, vakkundig en met veel borduurgevoel in.

Toegevoegd na 47 minuten:
of eventueel zo:

http://www.t-shirtsonline.nl/item--kleding--kleding.html
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je daar ook laten bedrukken?
sterredag
13 jaar geleden
lol goeie, die was ik ff vergeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon naar de shop gaan bij het stadion. Met een trein of met de auto, dan parkeren op de parkeerplaats, het stadion rondlopen en uiteindelijk zie je wel de officiële fanshop(Y).
sterredag
13 jaar geleden
Tja, en hij zoekt het liefst een webshop.