Als je een seizoenskaart koopt van een voetbalclub mag je dan iemand (een gast) mee nemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
3.8K

Het beste antwoord

Met je seizoenskaart kun je wel extra kaarten bijbestellen bij Ticketbox. De persoon, die je mee wil nemen, heeft dan geen clubcard nodig.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke en waar komt die te zitten dan? Als de seizoenskaarten je een vast plek geven dan is er een grote kans er naast me ook al iemand zit.

Andere antwoorden (2)

Nee, tenzij die persoon ook een kaartje heeft voor die wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je mag alleen iemand meenemen die ook in het bezit van een kaartje is. Je hebt wel een voordeel bij het kopen van kaartjes met jouw seizoenskaart. Maar iemand meenemen kan niet zomaar.