Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Doet el hamdaoui zondag mee bij ajax tegen groningen en mag hij meespelen in de volgende ronde van de champions league?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
601

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik verwacht dat hij meespeelt a.s zondag tegen Groningen ( Dit kan een volledige wedstrijd zijn of als invaller ) Om dit helemaal zeker te weten zou je de persconferentie van trainer Martin Jol moeten afwachten.

Ja E.H mag in de volgende voorronde CL meespelen.

Toegevoegd na 1 dag:
Toevoeging: Suarez is deze wedstrijd geschorst ( vanwege rode kaart in de wedstrijd om Johan Cruijff schaal ) Dit maakt de kans dat E.H speelt wel erg groot. Ondanks dat ik geen Martin Jol ben zeg ik met volle overtuiging dat E.H speelt zondag :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of hij meespeelt beslist de trainer ( Martin Jol ) die werkt
nu met hem en weet het beste hoe het met Hamdaoui
gesteld is.
De volgende voorronde in de champions league mag hij
meespelen , maar alleen als de trainer hem opsteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoogst waarschijnlijk staat El Hamdaoui zelfs in de basis tegen FC Groningen, dit omdat Luis Suarez voor deze (en de volgende wedstrijd) is geschorst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de uitwedstrijd bij FC Groningen staat hij in de basis, zo heeft trainer Martin Jol duidelijk gemaakt. Dit omdat Suarez geschorst is en er naast El Hamdaoui geen andere, goede opties zijn voor Ajax. In de Champions League is hij speelgerechtigd, maar het is afwachten of Jol hem dan weer laat spelen. Suarez is dan in ieder geval niet geschorst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding