Waar kan ik ditzelfde Oranje shirt nog aanschaffen?

Heeft iemand toevallig nog suggesties? Het liefst met Huntelaar (9) erop, maar blanco mag ook. Ik hoop dat het shirt nog ergens is te verkrijgen! En ja, ik heb al op verschillende veilingsites gezocht als Marktplaats en Speurders...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je toevallig ook uit welk jaar deze foto is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het jaartal van de foto weet ik niet, echter het desbetreffende shirt is van 2006-2008 gedragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het beste bij de KNVB kan informeren of dit shirt nog te koop is. Anders zou ik op bijv. Marktplaats zoeken.

Antwoorden (2)

Ik vrees dat het antwoord is dat het in geen een officiële winkel meer te koop is, na een tijdje speuren op het web heb ik ook geen resultaten gevonden, alleen marktplaats had het shirt, maar dan wel met alle handtekeningen van alle spelers van die jaargang en maatje Xl http://sport.marktplaats.nl/voetbal/357375338-shirt-oranje-w-k-2006-alle-handtekeningen-selectie-spelers.html?return=eJwtjE0OgjAQhe9CAktoC2osaQxuPUVDa1opdNIp0Wi8u4O6et%2F7ydOSy5eXrEfJD0dZoNVpdL3LGWTTTBHsUs86TRmC1hnrJTS%2FSQ0OTo%2BgeGVQ5Vi2Ay%2Fbs%2FEEpCGTPj0Q4tXgv4UtZQQzFcOyzjb5kex0JxuTXm62FDvB0PmUvyQY29Mg4vYrKoBVsQoi5jEaq0TX8eFS9O8PmYE9gA%3D%3D&df=1&fta=eNotj0FuwyAQRe%2BCVK8HjGk8yIusK%2FUKFjU4ocUGeXBiNcrdC1FX8zTS%2F2%2FG4Ds%2BCE%2FI9i2MNxOIacK%2BR3aEgTeWhhyRa%2BtRh4y%2FPmmaLZVNygh6Sbjui9v8pH%2FuGDezfrs3AXT1Wy5TACgdyaNoUtoHaFKkPEXrBiElP39UlUSWzMUx7UspYYvM29cNXUHeScutMgeXTrWtcgXM3M%2FtXAEUfPUFuokLeSoAvIPJ1TAv4RyTsTQGt17ytfZD%2FQzZYo6xKovFvpwCmbkz%2FfmPN6YNAj6ezz%2FCjFcn&fta_ind=1&fs=1

Als ik jou was zou ik óf voor dat shirt gaan, er word niet eens zo gek veel voor geboden, achteraf kun je op diverse websites en winkels terrecht voor bedrukking.
Verder kun je een gezocht advertentie plaatsen op marktplaats, je weet het maar nooit. Verder kun je alleen nog maar misschien wat rondkijken op rommelmarkten, navraag doen bij mensen. Ik vind het shirt van dit jaar ook puik! maar het is jouw keuze, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.ideesports.nl/product_info.php/cPath/23_77/products_id/8126
Hier kan je nieuwe shirts kopen van Huntelaar(Oranje kleur)
Het is hier nummer gewoon nummer 9.

Gr,Mara