Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hou oud kan een octopus worden?

Toegevoegd na 6 minuten:
In een aquarium.

Toegevoegd na 22 uur:
Onze Paul gaat met pensioen!!! Vraag overbodig:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
15.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Briljante vraag.
Ik heb wel eens inktvis gegeten en vond het niet echt lekker, heb besloten dat ik nog wel eens een uitzondering wil maken voor een bepaalde inktvis uit Oberhausen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Mocht je het (stiekem) specifiek over octopus Paul hebben, dan waren dit sowieso zijn laatste voorspellingen, hij wordt gemiddeld maar 3.

"The life expectancy for an octopus is supposed to be three and at the age of more than 2 years octopus Paul can be said to be in his old age. "

http://www.infocera.com/Octopus_Paul_Allen_prediction_FIFA_World_Cup_final_with_Spain__new_champion_10050.htm

(en dan hebben zowel de bron als ik het dus over een natuurlijke dood, niet zo één als in het plaatje).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Sinds vandaag niet zo heel oud meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij inktvissen worden leeftijden van één tot enkele jaren gemeld. De gewone Octopus, bekend van de westkust van Europa en de Middellandse zee, wordt waarschijnlijk niet ouder dan acht jaar. Niemand heeft echter enig idee hoe oud bijvoorbeeld de reusachtige diepzee-inktvissen kunnen worden. Het zal wel even duren voor die hun enorme lichamen en vele meters lange armen hebben ontwikkeld.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Ha, die Quintyn;

Dat hangt van de leefomstandigheden af; in een aquarium houden ze het stukken langer uit dan op een barbeque.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet,
cause I like them fried.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet lang meer als ik Paul zie..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding