kunnen er steadycams in de goal worden gehangen?

bij de herhalingen van een goal op het WK zie een vaak een herhaling van de camera die in de goal hangt. deze camera slingert heen en weer zo snel de bal het net raakt. kan je er niet een steadycam van maken? dus de casing beweegt gewoon maar de camera blijft door een bepaalde techniek onbewogen. kost een paar centen, maar naast de kosten voor het groene punt stadion lijkt me dit peanutts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Een steadycam is een groot ding met contragewichten.
Het is niet denkbeeldig dat een keeper of een andere speler geblesseerd kan raken als ze daar tegen aanlopen.
Er is daarom gekozen voor een piepklein cameraatje opgehangen in de bovenhoek van het net.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een kliene SC dus. de eerste computer was ook ietsiepietsie groter dan de macbook air.