Grinnik, bezig met carriereplanning?
Sorry, dan heb ik slecht nieuws voor je, het ziet er naar uit dat ze allemaal een relatie hebben.
Ik heb alle selectiespelers waarvan ik het niet wist even voor je gegoogeld.

Slechts over één speler kon ik niets vinden:
Wesley Sneijder, dat moet je zelf maar uitzoeken :)

Hieronder de spelers en hun relatie:
Maarten Stekelenburg, getrouwd met Kim
Michel Vorm, relatie (en zoon) met Daisy
Sander Boschker, getrouwd met Chantal
Gregory van der Wiel, relatie met Maxine
John Heitinga, gaat volgende week trouwen met Sophie (zus van Boudewijn Zenden)
Joris Mathijsen, getrouwd
Giovanni van Bronckhorst, getrouwd met Marieke
Khalid Boulahrouz, getrouwd met Sabia
André Ooijer, getrouwd met Joyce (dochter van Willy van de Kerkhof)
Edson Braafheid, getrouwd met Jo-Ann
Mark van Bommel, getrouwd met Andra (dochter van Bert van Markwijk)
Nigel de Jong, getrouwd Winonah
Wesley Sneijder... Ja, je moet wel een compleet wereldvreemd zijn wil je dat niet weten...
Demy de Zeeuw, getrouwd met Danielle
Stijn Schaars, getrouwd met lonneke
Ibrahim Afellay, relatie met Dorien Rose
Rafael van der Vaart, Getrouwd met Sylvie
Dirk Kuijt, getrouwd met Gertrude
Robin van Persie, getrouwd met Bouchra
Arjen Robben, getrouwd met Bernadien
Eljero Elia, relatie (en dochter) met Sanne
Ryan Babel, relatie (en zoontje) met Lindsay
Klaas-Jan Huntelaar, relatie (en zoon) met Maddy
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima antwoord +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi werk. +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een woord: wow. Jammer dat ik maar 1 plusje kan geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doe ik er eentje bij, petje af voor de research!

Andere antwoorden (2)

Ja. Een voetbalvrouw heet zo iemand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga er eens rustig voor zitten
Het is wat zoek werk maar hier komt ie:

(Reserve) Keeper(s):
*Maarten Stekelenburg is getrouwd met Kim Kallenbach (Nu dus Stekelenburg) (bron 2)
*Michel Vorm heeft als vriendin Daisy (bron 3)
*Sander Boschker is getrouwd met Chantal Boschker (samen zoenend op de voorpagina van de Telegraaf van 8/7/10)

Verdediging:
*Gregory van der Wiel heeft als vriendin Maxine (bron 4)
*John Heitinga is voor de wet getrouwd met Charlotte-Sophie Zenden (bron 5)
*Joris Mathijsen is getrouwd met Cristel van Rijn
*Giovanni van Bronckhorst is getrouwd met Marieke
*Khalid Boulahrouz is verloofd met een vrouw (door Khalid uit de picker gehouden, dus verder niets bekend)
*André Ooijer is getrouwd met Joyce van de Kerkhof
*Edson Braafheid zegt halverwege http://bit.ly/aMizmT een vriendin te hebben (naam is mij onbekend)

Middenvelders:
*Mark van Bommel is getrouwd met Andra ( de dochter van Bert van Marwijk) (Bron: http://bit.ly/9Dqhcm)
*Nigel de Jong heeft een relatie met Winonah Leefland
*Wesley Sneijder is voor de wet getrouwd met Yolanthe Cabau van Kasbergen (algemeen bekend)
*Demy de Zeeuw heeft een relatie met Daniëlle
(samen zoenend op de voorpagina van de Telegraaf van 8/7/10)
*Stijn Schaars heeft een relatie met Lonneke
(bron: http://bit.ly/9l8dGn 3e alinea)
*Ibrahim Afellay heeft geen vriendin
*Rafael van der Vaart is getrouwd met Sylvie (algemeen bekend)

Aanvallers:
*Dirk Kuyt is getrouwd met Gertrude
(samen zoenend op de voorpagina van de Telegraaf van 8/7/10)
*Robin van Persie is getrouwd met Bouchra
*Arjen Robben is getrouwd met Bernadien Eillert
*Eljero Elia heeft als vriendin Sanne (bekend van Lekker slim) (bron: http://bit.ly/dnP2L8
*Ryan Babel heeft een relatie met Linsey (Bron: http://bit.ly/axEzHV)
*Klaas-Jan Huntelaar heeft een relatie met Maddy

Dus ja alle 23 spelers van het Nederlands elftal hebben een relatie met een vriendin of zijn getrouwd met hun vrouw.
Alleen Ibrahim Afellay is hierop een uitzondering is de enigste speler zonder vrouwelijk gezelschap in een relatie

Mooie handige bron (antwoord voor vele spelers):
http://www.mamaenzo.nl/zo_leven/hobby/artikel/nederlands-elftal-wie-is-wie

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gegeven antwoord hierboven vertelt mij
dat ook Ibrahim Affelay een relatie heeft met Dorien Rose.
Dus alle spelers hebben een vrouw of vriendin!!