Hoe selecteer ik zitplaatsen voor een kind bij de wedstrijd ajax-alkmaar (vrouwen)?

Er staat dat voor kinderen tot 13 jaar de prijs 2.50€ is en voor volwassenen 7€. Maar als ik dan de stoelen kies krijg ik enkel 7€ te zien en kan ik nergens aangeven dat 2 van de 3 tickets voor kinderen zijn.

een jaar geleden
in: Voetbal
1.4K
ronron1212
een jaar geleden
Welke site is dat?
Goeievraagstell
een jaar geleden
https://tickets.ajax.nl/selection/event/seat?perfId=10228519370049&choiceSelectionDone=true&productId=10228518746661

Antwoorden (2)

Je kunt alleen kortingskaarten voor kinderen krijgen voor het familievak. Selecteer eerst je stoelen in het familievak, daarna kun je aangeven hoeveel / welke stoelen voor kinderen zijn. Tenminste, zo zou het moeten werken want zo staat het op de site.

Familievak

Voor onze thuisduels in de Eredivisie is dit kindvriendelijke vak beschikbaar voor gezinnen. In dit vak ontvangen kinderen tot en met 13 jaar 40% korting met uitzondering van duels met Feyenoord en PSV. Je kunt deze korting selecteren nadat je de stoelen in je winkelmandje hebt geplaatst. De kinderkorting is niet van toepassing bij topwedstrijden.
Toegevoegd op 10 maart 2023 21:26: bron
een jaar geleden
ronron1212
een jaar geleden
is een beetje lastig om te vinden maar de blauwe vakjes zijn de familie vakken plus
Om zitplaatsen te selecteren voor een kind bij de wedstrijd Ajax-Alkmaar (vrouwen), ga je naar de website van de club. Kies de optie 'Tickets' en selecteer vervolgens de optie 'Kinderen'. Kies vervolgens de gewenste zitplaatsen en volg de stappen om de tickets te kopen.
9 maanden geleden