Bangkok Bravo FC
De officiële naam van de voetbalclub luidt als volgt: Krung Thep Mahanakhon Amon Rattanakosin Mahinthara Ayuthaya Mahadilok Phop Noppharat Ratchathani Burirom Udomratchaniwet Mahasathan Amon Piman Awatan Sathit Sakkathattiya Witsanukam Prasit Bravo Association Football Club. Daarmee heeft het de langste clubnaam van de wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nac breda is de langste naam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn avatar gejat? ;)
Erna55
5 jaar geleden
NAC Breda is de Club met de langste naam. NAC staat voor Noad Advendo Combinatie. Noad en Advendo zijn weer afkortingen.
Al met al betekent NAC Breda dus Nooit
Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door
Ontspanning Combinatie Breda. Niet minder dan 86 tekens. NAC,
bangkok bravo fc inderdaad. maar als je NL bedoeld? op 2d plek ter wereld staat NAC
Nooit Opgeven Altijd Doorzetten Aangenaam Door Vermaak En Nuttig Door Ontspanning Combinatie Breda.
ik denk dat ie nog langer is maar dit is wat ik vond :)