Is vak h in de kuip veilig?

Of zitten daar (semi-)hooligans

Picture for question
een jaar geleden
in: Voetbal
16.1K
Z512099
een jaar geleden
Mooie sport is dat, als je moet vragen of het veilig is.

Antwoorden (1)

Vak H in De Kuip, het stadion van voetbalclub Feyenoord in Rotterdam, is een gezinsvak. Wie met de hele (Feyenoord-)familie naar een wedstrijd wil gaan, doet er goed aan om voor dit vak of een ander gezinsvak een kaartje te kopen.

Je kan dus aannemen dat het vak veilig is.
een jaar geleden
erotisi
een jaar geleden
Je mag dan niet ouder dan 12 jaar zijn tenzij je meegaat als volwassen begeleider