WK voetbal.Heeft Nederland een reserve bondscoach voor noodgevallen?

Stel dat voorafgaand of tijdens het WK voetbal, de huidige bondscoach zijn taak niet meer kon/kan vervullen door welke oorzaak dan ook.

Wie zou het dan van hem overnemen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zitten er in Nederland nog wel zo'n 16 miljoen op de bank :)

Het beste antwoord

Dan heb je nog de twee aasistent trainers

Frank de Boer zal het dan tijdelijk overnemen,als er een ontslagen wordt zal dit ook zo zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar laten we hopen dat de Boer nooit op die plek komt, kunnen we gelijk naar huis.
+1

Andere antwoorden (2)

de assistenten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Frank de Boer, Dick Voorn en Phillip Cocu! De assistenten nemen het over.