Wat was de rol van de man achter de coach van het elftal van Kameroen?

Die man deed alles na. Wat is de reden????

Heb niet heel geconcentreerd zitten kijken, dus wellicht is het wel gezegd, maar langs mij heen gegaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of was het de doventolk?

Het beste antwoord

Volgens mij is hij ingehuurd als clown om de kijkers in het algemeen en en de kijkers van Studio Sportzomer in het bijzonder te vermaken.
Dat is wat mij betreft wel gelukt.

Voor diegenen die het gemist hebben:
http://nos.nl/wk2010/video/167388-grappig-assistent-schaduwt-le-guen.html

(het kan natuurlijk ook zijn dat hij het publiek instrueert over wat de trainer van plan is :) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtige video !

Andere antwoorden (3)

Volgens mij was dat de assistent trainer
Yves Colleu van kameroen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klopt dit was idd de ass trainer.
en of het nu toeval was of een bewuste actie ik denk dat je als speler dit zou zien je toch helemaal gek wordt hahaha.
Maar ik vond het wel grappig om te zien.