wie scoorde voor fc zwolle het eerste en het laatste doelpunt de laatste keer dat fc zwolle in de eredivisie speelde??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (1)

Dat was in het seizoen 2003/2004:

Eerste doelpunt in de 5e wedstrijd op 20 september 2003 tegen Willem II.
In de 76e minuut: Hristov met een kopbal na een assist van Bosschaart
(2-1 verlies)

Laatste doelpunt op 16 mei 2004 tegen Feyenoord.
In de 67e minuut: Lim-Duan met een volley na een assist van Marco Roelofsen.
(7-1 verlies)