Wie weet een goede stage opdracht voor als je bij een eredivisie voetbalclub stage loopt?

Studie: HBO commerciële economie sport en media

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou benchmark doen over de opbrengst van de merchandising ten opzichte van vergelijkbare clubs in binnen- en buitenland en de oorzaak van eventuele verschillen proberen te achterhalen.
Veel succes met je stage!!!

Antwoorden (2)

Wat ik zelf graag zou willen weten hoeveel tijd de spelers daadwerkelijk met hun werk bezig zijn. Dus dan bedoel hoeveel tijd echt aan het werk. Aantal trainingsuren, aantal speelminuten, uren aan warming up, conditietraining, fysiotherapie. Al dat soort zaken.En dan per speler een schema maken bijvoorbeeld wat elke speler dan weer (verdiend) krijgt per minuut of uur. Zitten er nog bonussen bij voor bijvoorbeeld een doelpunt of hoe vaak je speel of hoe goed iemand zijn conditie is. En verder zou je bijvoorbeeld de mensen mee kunnen tellen die meewerken bij de club. Dus het aantal mensen met hun uren achter de schermen. Ballenjongens, fysiotherapeuten, trainers, kantinemedewerkers, schoonmakers, mensen die het veld op orde houden, storingsmonteurs. bestuursleden met hun taken en werktijden. Al dat soort zaken. Gewoon eens een lijst maken wat iemand doet en hoeveel tijd en geld het allemaal kost
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou een benchmark doen naar de opbrengst van merchandising t.o.v. vergelijkbare clubs in binnen en buitenland en de oorzaak van eventuele verschillen proberen te benoemen.

Veel succes met je stage!!!