Waarom worden; Affelay, Elia en Huntelaar niet gelijk ingezet?

Ze zijn echt een stuk beter dan de rest vind ik!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Bert van Marwijk beslist dat.
En weet dat het verstandig is te beginnen met het sterkte elftal.
Affelay,Elia & Huntelaar zijn de mannen die in de laatste minuten de voorsprong moeten brengen.
Dan zijn zij nog topfit
En kunnen zo meer power geven als dat ze er de hele wedstrijd al in stonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat ze niet beter zijn,bovendien is van Marwijk ook niet alwetend,je begint altijd in de sterkste opstelling
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat van marwijk nu eenmaal bepaalt wie er wel en niet spelen
als je elke nederlander een opstelling vraagt komen er misschien wel 100 verschillende uit
dus laat van marwijk zijn werk doen en maak je er niet al te druk over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heeft het iets te maken met uithuidingsvermogen en spanningsbogen. Het lijkt of Affelay, Elia en Huntelaar in staat zijn om binnen korte tijd te ""pieken"".

Toegevoegd na 35 seconden:
uithoudingsvermogen (tikfout)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze ook als team moeten kunnen spelen. Daarnasat zijn er nog een paar wedstrijden te spelen, en kan je beter de beste spelers fit houdenvoor de laatste ronden & alleen latren spelen als er even geknalt moet worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van Marwijk doet het goed, hij heeft de eerste 2 gewonnen.