Waar kan ik een grote oranje vuvuzela kopen?

Over een paar weken heeft Nederland die cup. En dan moet ik natuurlijk over straat met een supergrote vuvuzela om rotherrie te produceren. Waar kan ik dat kopen? Liefst niet via internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je ze kunt kopen,is mij niet bekend,maar ik weet een uitstekende plek om ze op te bergen.

Antwoorden (6)

3,95: http://www.partyshopper.nl/?oranje-vuvuzela-10022320.html&page=details
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag ze bij de Scapino.
Of bij de diverser fop en -feestwinkels.

Enne, anders heb ik er nog wel een voor je....wordt er knettergek van! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het postkantoor ze nog heeft, maar je kunt het daar proberen.
De post gaf een gratis vuvuzela weg aan mensen die voor 5 Euro iets kochten (postzegels oid).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze bij de Lidl gezien voor 1 Euro.
Anders eens bij de Action gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op www.vuvuzela-shop.nl kun je vuvuzela's kopen. Staat bovenaan in Google en schijnt best groot te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag ze gisteren bij action