Kunnen ze een verbod opleggen tegen die toeters op het WK waar Messi last van heeft?

Toegevoegd na 1 dag:
Waar o.a. Messi als eerste officieel over klaagde na de wedstrijd maar inmiddels geven ook andere spelers aan (oa van Persie) bv de fluit van de scheids niet te horen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alleen Messi heeft er last van hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Messi is oa een van de eersten die na de wedstrijd officieel ging klagen maar Ik zal de vraag even bijstellen.

Antwoorden (5)

De FIFA zou dat theoretisch kunnen doen, alleen denk ik niet dat ze dat doen, omdat er denk ik veel mensen tegen zouden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop dat de voetballers gaan klagen, dat is denk ik de enige weg om het op te laten houden. Ik zag laatst itijdens een wedstrijd echt een voetballer naar zijn oren gaan!
ik heb steeds het gevoel dat ik in een bijenkorf zit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde zojuist op het nieuws dat dit in ZA in overweging is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan zeker. Lees de bron voor meer info.

Toegevoegd na 15 uur:
We zullen er als televisiekijker waarsschijnlijk wat minder last van krijgen. De NOS heeft besloten het stadiongeluid zachter te zetten. Hopelijk werkt dat, want het is behoorlijk irritant als je zit te kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er veel klachten komen van spelers - T.V en als het ook nog gehoorschade kan opleveren voor toeschouwers en
spelers dan zal er een verbod komen.