Dimitar Berbatov. Hij is dan misschien niet actief op het WK, maar hij komt wel uit voor Man Utd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Wayne Rooney

Toegevoegd na 46 seconden:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/article1338204.ece

Werkende link....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er zijn er meer dan je denkt.
in het huidige nationale team van nederland weet ik het niet maar er zijn ex-interland spelers ,bv. cruiyf die rookte ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een andere tijd toen rookte iedere man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 voor hersencel...
ik denk het niet!
t zijn sporters en als ze roken houden ze het geen 2x 45 min vol zonder buiten adem te raken!
een roker heeft aanzienlijk minder uithoudingsvermogen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed,plus 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vanwaar nu een min??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het minspook is weer online
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geef geen min, maar ik denk niet dat de vraager iets heeft aan jouwn gedachten. Feiten daar gaat het om...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een topsporter en ontmoet daarom redelijk vaak andere topsporter, ook van andere sporten. Er zijn behoorlijk wat topsporters die roken. Van top schaatsers tot mensen uit het Nederlands Hockey team en ik zelf. Ik heb ondanks dat ik rook toch een top conditie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom kennen we je dan niet als topsporter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommigen van GV weten dat maar ik hoef het toch niet tegen jan en alleman te zeggen. Ik ben Pim en daarnaast ook nog een topsporter maar ik doe veel meer dan alleen dat. Mocht je nieuwsgierig zijn dan vind je via mijn profiel me website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stoere foto's Pim, zo wil ik ook nog 'ns van 'n trap af!
Deze.
Maar ik ben geen voetbalkenner en weet niet of hij in de wk speelt.

http://img252.imageshack.us/img252/743/esterne0616130206071613qt0.jpg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is zinedine zidane die ook wel bekent werd door de kopstoot die hij uitdeelde tegen een tegenstander zijn borstkast .
het franse nationale team is waar hij voor speelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mindseye, bedankt, komt hij ook te spelen tijdens het WK, lijkt me een klus als je rookt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee Zinedine Zidane is gestopt als voetballer, hij rookt overigens nog steeds.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verslaafd aan de sigaret, helaas dat ben ik ook.
Oblomov, bedankt voor de info.
Nigel de Jong en Ryan Babel, beide van het Nederlands elftal, en momenteel actief op het wk in Afrika
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-)
In het Nederlands elftal geen één Menno dat weet ik zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee klopt,maar niemand in nederland rookt als topsporter meer
Ik vermoed dat de nummer 12 van Nigeria er wel eens eentje opsteekt: Kalu Uche!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekelenburg rookte een paar jaar geleden nog toen hij eerste keeper was bij Ajax maar weet niet of hij het nog doet. Heb geen bronnen maar weet dit zeker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stiekem zijn er genoeg,gen enkele in het openbaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk zijn er voetballers die roken.
Zinedine Zidane is eens tijdens het WK of EK eens betrapt.
Net voor zijn voetbal carriere. Net voor zijn laatste kopstoot. De nieuwspagina's stonden er vol mee.
En nee dit was GEEN fotosoep, maar echt.

Daarnaast heeft mijn ex schoonvader vroeger gevoetbalt en getraind met o.a johan cruif die stiekem tussen de bosjes een peukie deden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij gaat de vraag over het ' huidige' wk voetbal,
en niet over de pre-historie wk......